Samen met Laurens van Bergen zijn mooie bedrijf binnen kijken:
Case Quatro Cinema Heerlen
Meer dan een film alleen
We stonden bij de uitgang na te kletsen na een gesprek van 1,5 uur over de positieve, aandacht en verbeterpunten die in onze eindrapportage naar voren zijn gekomen.
Een prachtig mooi gesprek over ondernemen, de gemeente, klanten, passie, mogelijkheden, valkuilen en aanpak.
Een mooi gesprek dat mij weer motiveert optimaal werk te leveren. De punten ontdekken die leiden tot een optimale klantbeleving. Ondernemers helpen om pijnpunten maar ook positieve punten te ontdekken! Waar zou je je aandacht op moeten vestigen om meer vaste klanten te binden.
De kracht van Quatro Cinema is duidelijk naar voren gekomen als ook het aandachtspunt voor meer betrokkenheid en zichtbaarheid.
Genoten heb ik van deze case en dit gesprek!
Zoals altijd start ons proces bij een persoonlijk intake gesprek. Ik neem al een kijkje in het bedrijf en bespreek met de ondernemer waarmee wij van hulp kunnen zijn. Verwacht hij/zij pijnpunten, en kunnen wij op extra punten toetsen naast onze uitgebreide toetsing.
Onze enquêtes zijn zeer uitgebreid. 75 – 110 toetspunten komen voorbij. Van website, de rit naar je bedrijf tot en met het afnemen van de dienst.
Vervolgens zoek ik de geschikte mystery guest voor het bedrijf waar we mogen toetsen. Laurens’ vraag: doelgroep 30-40 jaar en 50 – 60 jaar.
Dat was het enige dat Laurens doorgaf en verder mochten we toetsen wanneer wilden. Dit is natuurlijk het productiefste.
Loslaten. Hoe moeilijk is dat?! Kom maar een kijkje nemen in mijn bedrijf en vertel….
Hier heb ik als onderneemster altijd veel respect voor.
Hier is lef voor nodig!
Onze mystery Guests mochten een flammkuchen arrangement toetsen. Film naar keuze en een flammkuchen proeverij met drankje.
En dat is bevallen!!!
De mystery guests leverde zeer enthousiast en aangenaam verrast hun enquêtes in.
Enkele quotes van onze Mystery Guests:
“Een grote bioscoop is leuk voor een film, maar Quatro Cinema zorgt voor een gezellige avond uit!”
“Prima te woord gestaan. Medewerker dacht met mij mee om bij aankomst 18:00 alsnog de film van 18:45 te kunnen nemen i.r.t. het Flammkuchen arrangement. 1 Kuchen voor en de rest na de film. Top!”
“De jongen in het restaurant stak werkelijk boven het gemiddelde uit! Weet veel, geeft leuk en goed advies. Is vriendelijk en aardig. Goed inschattingsvermogen.”
“HEERLIJK, wij waren beiden aangenaam verrast door het product en de kwaliteit. Groot aanbod in mogelijkheden en smaken ”
“We hebben het al geadviseerd aan vrienden.”
“Mede door de tijd in het restaurant was het een heel leuke avond.”
Onze rapportage bestaat uit 5 segmenten:
- WebsiteCheck
- Mystery Calling
- Stenen winkel
- Personeel
- Afnemen dienst Horeca/acitiviteit
Hieruit komt een uitgebreid rapport.
De enquête met 5 sterren systeem en een uitgebreide rapportage na persoonlijk gesprek met de mystery guests. Dit geeft een uitgebreid beeld over de klantbeleving.
Na een mooi gesprek over de aankleding van Quatro Cinema en wat het Imago Support Team kan betekenen bij de aandachts- en verbeterpunten die gevonden zijn tijdens onze toetsing, ging ik met een heerlijk gevoel naar huis.
Om vervolgens direct erna een mooi avondje uit te boeken met mijn man, want die Flammkuchen wilde ik natuurlijk zelf ook proeven!
Terugkoppeling van een BNI Champagne collega dat Laurens de rapportage zeer waardevol vindt, geeft mij natuurlijk vleugels!
De Banner met 4,5 sterren certificaat voor Quatro Cinema staat nog altijd prachtig op de de balie! Dankjewel hiervoor!
Het Imago support team: het team professionals dat direct indien gewenst kan inhaken op de aandachts- en verbeterpunten!
Jij wilt natuurlijk ook een optimale klantbeleving in jouw bedrijf! Meer klanten, meer omzet, rust in je hoofd!
Bel of mail direct voor het maken van een intakegesprek!
0622371250 | info@blizzimago.nl