Wil jij even mijn vuilnisbak leegmaken?

Help, hier blijf ik geen nacht!

Stel je gaat jaren achter elkaar met je vrienden naar dezelfde camping. Je start met een prijs van 250 euro voor een eenvoudige stacaravan. Er komt een nieuwe eigenaar die inziet dat het door het festival in de buurt dit specifieke weekend altijd is uitverkocht. Deze eigenaar schroeft de prijs op naar bijna 800 euro voor 4 dagen.

Het mag de pret niet drukken.

Totdat we aankomen… Slagboom werkt niet. We mogen niet met beide auto’s uitladen. Dit moet om de beurt.

We zitten in de uithoek van het park, terwijl we al in september 2018 geboekt hebben.
Bij aankomst ligt de hele veranda onder naalden, bladeren en dennenappels.

Sommige planken zien eruit of er dit weekend nog iemand doorheen gaat.

De tuinset zit onder een laag vuil van deze winter. Net als de vuilnisbak, waar nog vuilnis in zit van – ik vrees – afgelopen seizoen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We missen gordijntjes, muren zijn besmeurd en op de vloer zitten brandvlekken van zo te zien een stijltang.

Tot overmaat van ramp loopt het toilet niet door.

En dat wil je niet met mensen die een heel weekend van zon, muziek en ja, …. ook een biertje gaan genieten.

Belletje naar de receptie en een heel vriendelijk service jongen is er binnen 10 minuten. Na een rondleiding ging hij bellen voor een andere caravan die we gekregen hebben. Dit had vast met mijn uitgesproken houding te maken dat overnachten in deze specifieke caravan geen optie was.

In deze caravan zouden we geen nacht doorbrengen.

We kregen een andere caravan, werden buren van de vriendelijke service jongen met de moeilijke naam. Goed opgelost zou je denken, maar mijn gedachte gaat uit naar de andere campinggasten die er hebben “mogen” logeren aangezien het hele park uitverkocht was.

Een minder mooi staaltje klantbeleving!

Onze mystery guests komen graag onderzoek doen. Van website- calling- stenen winkel check tot en met het afnemen van de dienst.

Jij wilt toch ook een optimale klantbeleving in jouw bedrijf? Meer ambassadeurs, meer omzet, minder zorgen!

Bel of mail vandaag nog!

0622371250 – info@blizzimago.nl

We gaan direct voor jou aan de slag!

Schrijf je nu in!

Mis geen blog en ontvang als eerste de gratis weggever met tips & tricks voor een optimale klantbeleving zodra deze medio november gelanceerd wordt!

Vind je dit bericht leuk?

Share on linkedin
Deel op LinkedIn
Share on facebook
Deel op Facebook
Share on twitter
Deel op Twitter

Wil je een reactie achterlaten?

Geef een antwoord