Wie zit er achter
Blizz Imago

Passie omzetten in een gezond bedrijf! Optimaal genieten van je eigen onderneming.

In 1995 startte ik mijn eigen salon. In 2010 ben ik de opleiding Imago Styliste gaan volgen. Hier heb ik naast veel persoonlijke adviezen ook mooie projecten voor mogen verzorgen. Enkele hieronder te zien.
Van kapsalon tot barbershop. Van personeelsbemiddeling tot zakelijke dienstverlening. Altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen.

Leergierig, eigenwijs, betrokken en energievol. Elke dag is een nieuwe dag die je vol moet benutten.

Mijn passie is om mensen te helpen zich goed te voelen. Of het nu met zichzelf of hun uiterlijk is of ondernemers te helpen naar een gezonde onderneming. Hulp bieden tegen verloop van klanten. Puntjes op de i zetten voor een optimale klantbeleving.

Samen zorgen voor blije enthousiaste klanten, meer ambassadeurs en genieten van je eigen bedrijf!

BLiZZ in het nieuws

imago en styling advies

Op uitnodiging van Carré is BLiZZ imago & haaradvies (Debby Gransier) samen met haar team bestaande uit Silvia Leenders (Studio 21-9) en Andrea Beckers (Beckflash Fotografie) kleur-, stijl-, kleding- en haaradvies inclusief een prachtige make-up en mooie foto gaan verzorgen.

Na samen een fotoshoot te hebben verzorgd voor het iMagazine van BLiZZ, mocht BLiZZ een levende etalage verzorgen. Live muziek in de etalage met kleding verzorgd door Eugene Wiering.

authentieke scheerbehandeling

blizz barber shop

De kapsalon ging natuurlijk gewoon door en deze werd in 2014 uitgebreid met een barbershop. Mede mogelijk gemaakt door crowdfunding en een evenement barbershop & livemuziek bij een mooi bedrijf in Brunssum

overige opdrachten

workshops - lezingen - presentaties - fotoshoot - styling advies
blizz styling zuyderland

workshop styling

blizz presentatie slimhuis sittard-geleen

presentatie

blizz styling achmea

workshop styling

Blizz styling meander groep

fotoshoot

organisatie & realisatie "live etalage" bij een modebedrijf in brunssum

Door de service en klantenaandacht die ik in mijn salon hanteer, ben ik mij dagelijks bewust van de kansen die andere ondernemers laten liggen. En dat is zonde, want vaak zie je dat ze hun onderneming met passie voeren.

Zo kwam ik dan ook op het idee van Blizz Mystery Guest. Ik zou graag willen helpen en duidelijkheid willen bieden in de kansen die bij andere bedrijven blijven liggen.

Bewust worden van klantbeleving en passie omzetten in een bloeiend bedrijf