Wellness – even helemaal niets

Positieve klantbeleving door ultiem ontspannen.

Mijn uiterlijk doet vaak anders verwachten, maar ik ben niet zo stoer als ik lijk.

Tot voor anderhalf jaar terug was ik nog nooit in een wellness Centre geweest. Vandaag zit ik op een score van 11 keer. Score? Ja, zo zie ik het.

In een periode waar het allemaal niet zo lekker liep en ontspannen een uitdaging was, stelde mijn zus voor om een keer naar de sauna te gaan. ‘Mij niet gezien’ was altijd mijn antwoord.
“Stel je niet aan, je gaat mee, al blijf je de hele dag in je badjas zitten. “

Ik luister altijd naar mijn grote zus.

Met het rood op de wangen liep ik naar binnen.
Als een kind dat niet in een attractie durft op de kermis, stond ik voor het haakje waar ik mijn badjas op moest hangen. Na 2 keer diep inademen, het advies dat ik mijn kinderen altijd geef voor het geven van een presentatie, liep ik de sauna in. Ging liggen. Voelde de warmte. Vernam een heerlijke geur en deed mijn ogen dicht. Wat een heerlijke beleving!

Wellness werd mijn redder in nood.

Geen telefoon, geen mail, geen WhatsApp. Niet praten en je alleen concentreren op je ademhaling. In uit. Wegdromen over een zon op je lichaam, een spierwit strand, blauwe lucht en heerlijke wandelingen. Lekker eten, appeltaart met slagroom een wijntje. Niet zoeken naar je tasje of beurs. Geen mogelijkheid voor een foodselfie voor insta.

Rust in je hoofd.

 

Renate HanegraafWellness Centre De Thermen in Rosmalen is één van mijn favorieten.

Heerlijk ruime sauna’s. Genieten in bijvoorbeeld de Zoutkristalsauna en de Berkensauna. Lekker afkoelen in een van de baden.

Blizz Mystery Guest mocht een onderzoek uitvoeren om de puntjes op de i te zetten.

Advies over klantbeleving met de focus op service. Entree, sauna’s, hygiëne, behandelingen, horeca. De Mystery Guests van Blizz waren zeer positief over de behandelingen!

“De duogezichtsbehandeling / hamam / ontspanningsmassage en Ghassoul behandeling waren uitermate heerlijk. We werden op handen gedragen.”

Dit zijn de woorden van onze mystery guests.

Met een mooi rapport met alle positieve punten, aandachtspunten en enkele probleempuntjes waar het team van Wellness Centre De Thermen – Rosmalen direct mee aan de slag kan, heb ik afscheid genomen na een fijn gesprek met Renate Hanegraaf.

De volgende keer dat ik weer bij Wellness Centre De Thermen – Rosmalen naar binnen stap, ben ik lekker onherkenbaar met knotje op mijn hoofd, zonder make-up in een lekkere dikke badjas op badslippers. Ik kan niet wachten.

Focus op klantbeleving en service.

Wil je weten wat Blizz Mystery Guest voor jouw bedrijf kan betekenen? Stuur ons een berichtje.

    Vind je dit bericht leuk?

    Share on linkedin
    Deel op LinkedIn
    Share on facebook
    Deel op Facebook
    Share on twitter
    Deel op Twitter

    Wil je een reactie achterlaten?

    Geef een antwoord