Bewust worden van klantbeleving
Een eigen bedrijf is als een kindje. Jouw kindje. Mooi. Uniek. Geeft je voldoening. Laat je stralen. Geeft je reden om voor te leven. Geeft je zorgen. Ergernis. Maakt je kwetsbaar. Maakt je strijdlustig.
Elke enthousiaste ondernemer herkent hier vast iets in. We proberen alles zo perfect mogelijk te organiseren en te presenteren.
Soms, vooral na een aantal jaar, sluipen er toch wat vergeten of naar achter verschoven aandachtspuntjes in. Tijdens ons onderzoek zoeken we juist naar deze punten.
Feedback waar de klant, des al niet gewenst, mee aan de slag kan gaan.
Wij mochten onderzoek doen bij Jac Salvino Glas. Prachtig bedrijf. Breed aanbod. Puntjes op de i.
Ik was zeer onder de indruk van de prachtige “ think outside inside the box” kantoorunit met de warme verlichting die direct een huiselijke sfeer creëert voor het afronden van opdrachten.
Een persoonlijke eindrapportage
Oog in oog en onder het genot van een lekker bakje koffie bespreken wij persoonlijk de eindrapportage met de klant.
Naast de vele positieve bevindingen, waren er slechts enkele kleine aandachtspuntjes. Deze werden direct opgepakt, verklaard en uitgewerkt.
Daarnaast mocht ik zelf nog feedback ontvangen over onze nieuwe dienst.
Heerlijk! Weer een succesvol onderzoek afgerond.
Dit bericht heeft 5 reacties
Zoals altijd weer een energiek gesprek.
Dankjewel!
Ow, leuk zo’n lege reactie hahaha. Het was dus een “boks” 😉
dankjewel!