“Van de zorg voor mijn klant naar mijn eigen klantbeleving”
Er zat al een tijdje een missie in mijn hoofd.
Nieuwe warme items voor mijn garderobe.
‘Een missie?’ hoor ik je denken. Ja, een missie.
Maak van het shoppen een missie met een stappenplan.
Advies dat ik bij elke workshop heb vernoemd.
Hierdoor shop je bewust en doelgericht. De remedie tegen miskopen.
Mijn missie was duidelijk: Lekkere warme truien. Een lederlook legging. Dunnere stijlvolle truitjes en een rokje voor in de salon. (Niet te kort en niet te strak, want ik moet natuurlijk wel een beetje lomp op mijn kapperskruk kunnen zitten. Dat werkt zo lekker.)
Deze week viel een klant uit door de heersende griep. Ik had een paar uurtjes voor mezelf.
Twee bruine ogen staarde me aan. Onze viervoeter weet wel raad met een uurtje vrij.
Ik heb deze keer echter voor mezelf gekozen en ben in mijn auto gesprongen.
Hup, richting Simpelveld. W&DY’s. Daar moest ik zijn.
Dit nieuwe zaakje prikkelde mijn shopwoede al weken op Instagram.
Na een uurtje liep ik met een brede lach op mijn gezicht en een tas vol nieuwe juweeltjes naar buiten.
De brede lach was niet alleen omdat mijn missie geslaagd was. Mijn brede lach was dankzij de dame die mij perfect geholpen heeft.
Fijn advies heeft gegeven. Mee heeft gezocht en gedacht over mijn wensen. Daarnaast nog side products heeft aangeboden die een mooie aanvulling waren op de items die ik gekozen heb.
Het was een heerlijke middag.