“Bowlen?” Zeg maar wanneer!

De week eruit gooien met een uurtje bowlen.

Een van onze cases was onderzoek bij Bowling & Partyhoeve De Aar. Klantbeleving. Service.

Bowling is een sport waarbij de speler door middel van een bowlingbal moet proberen om alle tien de pins omver te gooien.

Voor mij is bowling vooral op een ontspannen manier samen zijn met vrienden.

Een heerlijke Erdinger. Korte zinloze gesprekken. Twee uur lang krachtig de week eruit gooien. Lachen. Beetje meezingen. Balen als het niet lukt en schouderklopjes uitdelen als er weer iemand anders boven de 150 punten gaat.

Een beetje teamgevoel voor als je verder geen sport beoefend.

Met z’n vieren proberen we 1 keer per maand te gaan bowlen. Alle vier fan van de film The Big Lebowski.

Jammer genoeg laten onze drukke levens dit niet altijd toe.

We bowlen bij hoeve de Aar. Gezellige sfeer, leuke verlichting, lekkere muziek en enthousiast personeel. Altijd een vriendelijk welkom en leuk gesprekje!

Hoeve de Aar was een van onze test cases.

Een prachtige hoeve zoals de naam al vertelt.

Met de verschillende thema ruimtes (de Mayatempel, de Ridderzaal, de Saloon/Pianobar), de Hooizolder, een spectaculair bowlingcentrum en een verscheidenheid aan arrangementen. Zo kun je er heerlijk steengrillen, gourmetten, barbecueën. Of zoals wij laatst: genieten van een heerlijke vlees of vis spies inclusief mooi verzorgde saladebar.

Perfect voor een groot feest, een kinderfeest, een bruiloft, een bedrijfsfeest of een gezellig avondje uit.

De eindrapportage van Blizz Mystery Guest mocht ik bespreken met Michelle Driessen. Een passievolle gedreven onderneemster die mij met trots de mooie nieuwe zalen van Hoeve de Aar heeft getoond.

Een geweldig mooi veelzijdig bedrijf waar je je altijd welkom voelt of je nu alleen gaat bowlen of ook een hapje gaat eten. Het personeel staat altijd voor je klaar.

Tot snel

Wil jij ook weten hoe jouw klant zijn/haar bezoek ervaart? Ligt je focus op de goede plaats? De positieve- aandacht- en verbeterpunten van jouw bedrijf. Meer vaste in plaats van steeds nieuwe klanten. Is je website toegankelijk en overzichtelijk? Hoe functioneert je help/servicedesk?

Neem dan nu contact op voor een afspraak! Info@blizzimago.nl
0622371250.

Vind je dit bericht leuk?

Share on linkedin
Deel op LinkedIn
Share on facebook
Deel op Facebook
Share on twitter
Deel op Twitter

Wil je een reactie achterlaten?

Geef een reactie