Blizz Mystery Guest

Marktonderzoek toont aan dat 65 % van de verloren klanten vertrekt door gebrek aan aandacht en service.

Zoals je vast niet is ontgaan heeft er in september een marktonderzoek voor Blizz’s nieuwe dienst plaatsgevonden. We zijn klaar met geheimzinnig doen. Dit wordt onze nieuwe dienst:

Blizz Mystery Guest: de reis van je klant in kaart gebracht.

En dit heeft er gespeeld:
Na veel onderzoek over marketing en communicatie heb ik een aantal mooie bedrijven benaderd voor een marktonderzoek voor Blizz Mystery Guest.

Een Mystery Guest geeft een objectief goed onderbouwd beeld zonder emotionele lading. Blizz Mystery Guest is geen opnieuw uitgevonden wiel, maar geeft advies op basis van 25 jaar ondernemerservaring. Discreet en oprecht, met een korte lijn, dus laagdrempelig en perfect inzetbaar voor het MKB.

Naar aanleiding van ons onderzoek hebben we al leerzame aandachtspunten en mooie feedback mogen ontvangen:

‘We hebben meerdere malen een mystery guest gehad, maar nog nooit zo’n uitgebreid advies. De Mystery Guest dienst van Blizz is heel professioneel en vakkundig. Een fijn rapport waarin alles is getoetst.’
– Renate Hanegraaf – Wellness Centre De Thermen (Rosmalen)

‘Ik ben zeer tevreden over het rapport.’
– Giovanna Di Palma – Ristorante La Storia (Brunssum)

‘Zoals altijd weer een energiek gesprek.’
– Yvonne Salvino – Jac Salvino Glas (Sittard-Geleen)

‘Zeer uitgebreide rapportage. We hadden absoluut niet door wie ons getoetst heeft.’
– Roger Willemsen – DA Drogisterij (Brunssum)

 

Prachtige feedback om de knoop door te hakken en te starten!

Wat kan Blizz Mystery Guest voor uw bedrijf betekenen?

Positieve reviews zijn ego strelend, reviews met feedback en aandachtspunten zijn zakelijk aantrekkelijk.

Ons onderzoek is absoluut niet om kritiek te leveren, maar om losse steekjes op te halen. Die sluipen er namelijk zo in. Want als ondernemer kun je gewoonweg niet op alle plaatsen tegelijk zijn. Daarnaast, als je jaren hetzelfde doet vergeet je wel eens om als nieuwe scherpe ondernemer te kijken en zeker als (nieuwe) klant. Als ondernemer moet je hier natuurlijk open voor staan. Alleen dan komen we tot een mooie samenwerking. De klant/ondernemer geeft zelf aan waar hij deze knelpunten verwacht. Daar toetsen we naast onze uitgebreide rapportage extra op.

De klant hanteert zijn eigen maatstaven en heeft zijn eigen verwachtingen.

Naast de rapportages die wij al voor een aantal bedrijven hebben mogen maken, kan ik melden dat we al een sterk team van 6 mystery guests klaar hebben staan om te beginnen!

Meer info over Blizz Mystery Guest lees je binnenkort op onze nieuwe website. Blogs over de bedrijven waar wij al een rapportage hebben mogen overhandigen volgen ook op blizzimago.nl.

Wij volgen de reis van jouw klant!

Vind je dit bericht leuk?

Share on linkedin
Deel op LinkedIn
Share on facebook
Deel op Facebook
Share on twitter
Deel op Twitter

Wil je een reactie achterlaten?

Dit bericht heeft 4 reacties.

  1. Ellis

    Leuk!!!! Nogmaals succes met je nieuwe uitdaging.

  2. Mieke

    Wat ontzettend leuk Deb, heel veel succes (en plezier) hiermee

    Liefs
    Mieke

Geef een reactie