En zo sta je opeens voor de camera.
Na de lancering van Blizz Mystery Guest mocht ik al snel mooie uitnodigingen ontvangen.
Koffie met vragen als: wat houdt je bedrijf precies in? Hoe ziet de reis er uit? Kan ik jou ergens mee helpen?
Waarmee kun jij mij helpen?
Een uitnodiging van Ron Crombach om bij de ontzettend leuke groep ondernemers van BNI Urmond Champagne een ontbijtsessie bij te wonen.
BNI staat voor Business Network International, een internationale netwerkorganisatie voor ondernemers, die elkaar warme leads bezorgen.
Vrij snel werd ik ook uitgenodigd door Roy Welters van Office Centre Nuth. We kennen elkaar al jaren als gedreven en passievolle ondernemers.
Roys woorden: Debby, wil jij een platform om je bedrijf te profileren, promoten? Een lunchsessie, avondsessie of alleen een promotie hoekje? Een Blizz Mystery Guest event? Zeg het maar!
Bedrijfspromotie bij Office Centre Nuth
Overdonderd door het aanbod reed ik naar huis om na een week weer aan de koffie te gaan over de invulling van de avond, want dat ik dit aanbod graag aannam was duidelijk.
Op de nieuwe ringweg naar huis waren mijn hersens al hele concepten aan het schrijven.
Wat ik wilde delen, mijn stuk van het verhaal, was snel duidelijk. Hoe belangrijk het is om bij het begin te beginnen. Wat vind jouw klant van jouw bedrijf, service, klantvriendelijkheid, entourage?
Blizz mystery guest onderzoekt hoe jouw klant zijn/haar bezoek ervaart. Vanaf dat de klant thuis je website bezoekt tot en met het verlaten van je bedrijf en eventuele service na aankoop.
Ligt je focus op de goede plaats? De positieve-, aandacht- en verbeterpunten van jouw bedrijf. Meer vaste in plaats van nieuwe klanten. Is je website toegankelijk en overzichtelijk? Hoe functioneert je help/servicedesk?
“Onze organisatie wordt vanuit veel marketing essenties bekeken. Ik wil weten wat mijn klant ervaart. ” Quote: klant van Blizz mystery guest.
De waarde van Blizz mystery Guest voor detailhandel, horeca, wellness, elke ondernemer.
Mijn bescheidenheid wint het dan weer heel snel van mijn enthousiasme. Is het wel genoeg. Willen mensen alleen naar mij luisteren?
Hoe mooi zou het zijn om dit aan te vullen met gastsprekers. We kwamen al snel tot het idee van een drieluik.
Waarop ik Arthur Brekelmans van rendemensgroei en Yvonne Salvino voorzitster ondernemers vereniging Sittard/Geleen en mede- eigenaar van Jac Salvino glas Sittard heb uitgenodigd deel te nemen als gastsprekers.
Arthur Brekelmans spoort je met zijn enthousiasme aan om doelen te stellen. Zo snel mogelijk. Nu. Één van deze doelstellingen zou natuurlijk een bezoek van een van onze mystery guest kunnen zijn. Zodat je direct weet of je focus op de goede plek ligt in je bedrijf.
Vervolgens vertelt Yvonne Salvino haar verhaal over klantbeleving en ons onderzoek bij haar bedrijf Jac Salvino Glas.
Samen gaan we er met Roy Welters een motiverende en inspirerende avond van maken op 29 januari vanaf 19:00
Een avond over:
- Klantbeleving
- Profileren
- Doelstellingen
Met de fijne feedback van Roy en de eindeloze energie van Arthur Brekelmans belooft het een super avond te worden.
Arthur veranderde het ‘vlog idee’ voor het event direct in een mooie promo video en heeft samen met zijn dochter, Esra Brekelmans, van esragrahicdesign.com en zijn vrouw, Petra Brekelmans, de regie op zich genomen. Wat een mooi aanbod!
Op vrijdagochtend 10 uur zat ik klaar. Leuk rokje, mooi jasje en achter af gezien veel te strakke krullen.
Het oog van de styliste.
Op deze ochtend was ik zo gefocust op de tekst dat ik helemaal vergat mijn haar en make-up tussendoor te checken. Alles voor goede teksten. Die gingen best prima. Al is het toch het leukste om even met het blooperfilmpje te starten!
Mijn dochter heeft nog nooit zo hard om mij gelachen. Ik hoor nu de hele dag: “ga je een snoepje pakken!”.
Na anderhalf uur: “die staat erop, deze moet nog eens en dit kan echt niet”, was er genoeg materiaal voor Esra om aan de slag te gaan.
Nu was het afwachten. Spannend! Het resultaat mag er wezen. Ik vind het super leuk geworden. De positieve spanning heeft geloond.
Er volgen nog enkele promo video’s met meer info over onze gastsprekers.
Bedrijfspresentatie bij Office Centre Nuth
Daarnaast hebben we afgelopen week een mooie promotie stand gerealiseerd bij Office Centre Nuth. Weer zo’n geweldig initiatief van Roy Welters. Na Canisius en ‘t Bezei is Blizz Mystery Guest aan de beurt. Mooi!
Nu vind ik het moeilijk om klantbeleving echt tastbaar te maken, maar volgens mij is het wel gelukt. Daarnaast ben ik deze maand nog een aantal keer zelf bij de stand aanwezig om vragen te beantwoorden en kun je op deze dagen al een afspraak maken tegen onze beursaanbieding die ook wordt aangeboden op het evenement van 29 januari!
Aanstaande zaterdag 12 januari ben ik vanaf 10:30 tot +/- 14:30 aanwezig bij Office Centre Nuth en beantwoord ik graag al je vragen over wat Blizz Mystery Guest voor jouw bedrijf kan betekenen!
Nieuwsgierig geworden? Kom a.s. zaterdag langs bij Office Centre Nuth of schrijf je dan nu in voor het evenement van 29 januari, want VOL= VOL
Wil jij ook weten hoe jouw klant zijn/haar bezoek ervaart? Of je focus op de goede plaats ligt? De positieve- aandacht- en verbeterpunten van jouw bedrijf. Meer vaste in plaats van steeds nieuwe klanten?
Neem dan nu contact op voor een afspraak! Of bel me op: 0622371250.
Dit bericht heeft 2 reacties
Heb me aangemeld.
Kijk ook eens op http://www.spin1.eu als je netwerk wilt uitbreiden.
Komende week donderdag hebben we een dinerevent bij Baron Frits in Kessel.
En 7 februari een netwerkavond in Helden. En 22 mei bij Office center in Nuth…
Leuk Jack! Dankjewel.
Ga ik zeker doen. In ieder geval tot de 29ste.